Raad in de wijk op 10 maart

De deelgemeenteraad vergadert 10 maart 2008 niet in de Waalhavenzaal aan de Boerhaavestraat (zoals op de foto) en ook niet de kleine zaal van Theater Zuidplein, maar in de Middelburgt.

En de raad gaat in gesprek met de bewoners.

Bewoners van Pendrecht kunnen tijdens deze discussiebijeenkomst praten met deelraadsleden over kansen en problemen in Pendrecht. Er wordt gediscussieerd aan de hand van de volgende thema’s: buitenruimte, fysiek, sociaal, veiligheid en economie.

Per thema is een marktkraam ingericht en kunt u met raadsleden en ambtenaren van de deelgemeente Charlois praten over wat u belangrijk vindt in uw wijk, welke dingen goed gaan en welke dingen volgens u minder goed gaan en dus verbeterd moeten worden.

De bijeenkomst vindt plaats van 19.30 tot 22.00 uur in wijkgebouw De Middelburgt aan Plein 1953 nr. 191. De zaal is open vanaf 18.30 uur.

U bent van harte welkom om deze discussiebijeenkomst bij te wonen!