Red de Exit en zorg dat Exit niet Exit gaat!!!!

De Noodkreet luit:

Red de Exit en zorg dat Exit niet Exit gaat!!!!

Muziekpodium Exit te Rotterdam (Mauritsstraat 173) is de plek waar beginnende en originele bands de ruimte krijgen om op te treden en ervaring op te doen. Exit wordt nu in haar voortbestaan bedreigd omdat het podium geen subsidie krijgt.
Voor Rotterdam en verre omstreken zou dit een groot verlies zijn omdat er dan geen plek meer zou zijn voor beginnende en originele bands!

Het bedrag dat gevraagd wordt is een schijntje voor Rotterdam, er wordt namelijk 40.000 euro gevraagd per jaar!!! De afgelopen drie jaar heeft Exit slechts een derde ontvangen van wat er aangevraagd en nodig is, hiermee kon en kan Exit zich niet bedruipen. Laat staan dat Exit kan blijven leven als er totaal geen subsidie meer komt!

Naast het tekenen van de petitie kunnen we ook alle steun gebruiken tijdens het benefietconcert. Op zondag 28 september stelt Club Watt haar deuren belangeloos open en zullen er vele bands, singer/songwriters en dj’s belangeloos optreden. Toegang bedraagt tien euro voor deze dag! Aanvang om 14.00 uur…