Redactie In de Kijkerd stuurde zojuist jubileumnummer naar drukker

Het heeft even geduurd.

Er was eerst geen geld en om nu in deze tijd risico’s te nemen!

Het jubileumnummer van In de Kijkerd, nummer 1 van de 26ste jaargang, is vanavond dinsdag 20 maart naar de drukker verstuurd. Ja, een jubileumnummer, want 25 jaar geleden in februari 1987 zag het eerste exemplaar van de wijkkrant het licht. Gestencild en heette nog gewoon ‘wijkkrant pendrecht’. De redactie maakte met veel plezier het jubileumnummer en hoopt dit jaar nog 5 exemplaren af te kunnen leveren.

De redactie werd door Ria Warnaar op de foto gezet. De foto van hiernaast staat ook in het blad.

Verder wordt er veel in het bewonersmagazine teruggeblikt, maar gelukkig ook een beetje vooruitgekeken.

De rubriek Uit in Pendrecht staat niet boordevol uitjes, maar toch wordt bijvoorbeeld de nieuwe productie van het Pendrecht Theater aangekondigd. Het wordt spannend of het jubileumnummer bij alle bewoners van Pendrecht voor de preview van Radio Pendrecht op onderdagavond 5 april in de bussen of op de deurmat ligt.

Het eerste nummer is nog steeds op magazine formaat en in full colour. Het volgende nummer wordt soberder. Dan zal de helft van het wijkmagazine in full colour zijn en de andere helft in één kleur.

Zin om mee te werken aan de redactie? Neem contact op met Bien Hofman, 06 12 444 013 of mail de redactie via info@vitaalpendrecht.nl