Snackbar Hans alweer overvallen: personeel gewond

Pendrecht is Weer Goed Bezig: snackbar Hans aan de Slinge is vrijdagavond overvallen. Drie medewerkers raakten hierbij gewond en moesten naar het ziekenhuis.
In januari 2014, een jaar geleden, werd de snackbar ook overvallen. En nu is het weer raak. Vrijdagavond even na 23.30 uur werden de man, vrouw en hun zoon overvallen aan de achterkant van hun zaak, in de Baarlandhof. Ze sloten net de zaak af.

Twee mannen bedreigden hen met een vuurwapen waarbij een vechtpartij ontstond. Het gezin raakte hierbij gewond en moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. De daders vluchtten uiteindelijk zonder buit. De politie heeft een vuurwapen in de omgeving gevonden.

Het personeel heeft vaker met agressie van klanten te maken. Bepaalde klanten reageren meteen agressief als ze te lang moeten wachten op hun eten en het personeel wordt openlijk beledigd. Terwijl deze medewerkers keihard werken voor hun zaak wordt het hen steeds moeilijker gemaakt. Zou dat de reden zijn voor de grote leegstand van winkels in de wijk?

Veel sterkte aan het personeel.