Stem op de Queen 2012

Vrijdag 20 juli is de laatste dag om een stem uit te brengen op de Queen van het Zomercarnaval 2012. De Carnavalsvereniging Elégance heeft ook een kandidaat. Haar naam is Stephany Albertsz
Nog minder dan 24 uur de tijd om een stem uit te brengen op de kandidaten voor het Zomercarnaval van 2012 in Rotterdam op het weekend van 27 en 28 juli.
De Pendrechtse Zomercarnavalvereniging Elégance heeft ook een kandidaat en wat voor één.

Sephany Albertsz.

Ze werd op 1 april gekozen op de groeps Queen Election in Alkmaar tot één van de 8 kandidaten.

Wie is Stephany? Op de site www.rijnmond.nlstaat over haar:

Afkomst: Curaçao
Naam groep: Carnavalsgroep Elegance uit Rotterdam
Opleiding: Economie Handelsadministratie VMBO kader, nivo 4 Luchtvaartdienstverlening MBO Stewardess ROC Hoofddorp (sept.)
Werk: part time bij Subway
Hobby’s: dansen, zingen
Reden van deelname: Vorig jaar heb ik met de Straatparade meegedaan. Elk jaar trekt het me meer aan. Tot mijn grote verrassing en blijdschap werd ik tot Queen van mijn groep gekozen! Mijn droom is dat ik de parade van Zomercarnaval mag openen als Queen 2012. Ik BEN carnaval!
Thema groep: Treasures of the sea
Thema queenkostuum: Treasures of the Sea (schatten van de zee)

Het thema Treasures of the Sea past prima bij bijvoorbeeld de kindvriendelijke route en het beeld van de walvis op Plein 1953. Wanneer je wilt zien hoe Stephany en de groep eruit ziet, moet je kijken naar de groep op de plaats 32 in de stoet op zaterdag 28 juli.

Maar nu eerste stemmen en zorgen dat Stephany de zaterdag ervoor haar droom, het openen van het carnaval als Queen Zomercarnaval 2012, waarheid te zien worden.

Stemmen gaat ook via de website van rijnmond en door scrollen naar onder waar de 8 kandidaten op een rijtje staan met bolletjes, waarvan je er één aanklikt en dan de knop Vote indrukt.

Heb je nog een stemadvies nodig? Zesde bolletje: Stephany Albertsz