Stichting Pet’je Af nu ook actief in Pendrecht

De stichting Pet’je Af zet zich in om kinderen wat te leren en doet dat in de vorm van praktijkgericht onderwijs in het weekeinde. Pet’je Af is al actief in Amersfoort, Dordrecht en Utrecht, sinds vandaag is Rotterdam daaraan toegevoegd. De activiteiten in Pendrecht vinden plaats op de locatie van BSO Mikado aan de Middelharnisstraat.

Op feestelijke wijze is de start van de activiteiten in Pendrecht gevierd. Het was gezellig druk en de ruimte was vrolijk versierd. De deelnemende kinderen speelden een belangrijke rol en zij droegen allemaal een rood petje, het logo van Pet’je Af. Natuurlijk was er een officieel gedeelte met toespraken van de beide directeur-bestuurders van Pet’je Af, Daan van de Voort en Walter Roza, daarna sprak Michel de Baan als dagelijks bestuurder van de deelgemeente Charlois. Vervolgens was het de beurt aan de kinderen om met een soort rap een bijdrage te leveren aan de opening. Alle kinderen hadden wat te eten gekocht en daarmee werden de bezoekers getrakteerd.

Kijk op www.stichtingpetjeaf.nl voor meer informatie over Pet’je Af en haar werkwijze.