Stichting Plons kreeg de boekjes

Mark van der Heijden kreeg op 10 december bloemen uit handen van wethouder Korrie Louwes en vroeg om nog een aantal exemplaren extra van het juryrapport. Dat ie een doos kreeg verbaasde hem een beetje en toen hij zag aan wie de doos gestuurd was schreef hij via de reactie mail van deze site het volgende bericht.

Geachte Uni van Pendrecht!

Vooraleerst hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de Vrijwilligers prijs 2010. Een terechte keuze van de jury, ondanks onze hoop voor Plons, hahaha

Eigenlijk verdient elke vrijwilliger ter wereld de hoofdprijs, is mijn mening maar dat terzijde. Namens Plons mijn welgemeende complimenten.

Gisteren ontving ik per post een zware doos met allemaal boekwerken over de historie van de prijs met daarop;

Jullie aanhef; ter attentie van B. Hofman en mijn huisadres.

Nu kan ik me herinneren dat ik een aantal boekjes op een lijst heb laten zetten, echter een doos vol was niet mijn verwachting.

Mijn vraag is dus, Heb ik namens Plons wellicht de doos ontvangen die bestemd was voor de Universiteit Pendrecht?

Indien dit zo is dan kunt u contact met mij opnemen om af te spreken hoe wij de boekjes in Pendrecht krijgen.

Sportieve groet,

Mark van der Heijden