Succesvolle vrijwilligersmarkt

Allerlei organisaties rond vrijwilligerswerk waren opgetrommeld om woensdagmiddag hun vraag naar vrijwilligers op tafel te leggen. Er waren ook organisaties om aankomende vrijwilligers te helpen hun werk beter te doen. En organisaties die de vraag om vrijwilligers en mensen, die vrijwilligerswerk willen doen aan elkaar te koppelen.

Karin van der Gauw is vrijwilligersmakelaar en zij organiseerde woensdag 12 juni een vrijwilligersmarkt in en om het Servicepunt Charlois Zuid.

Een drukte van belang, een echte markt, want er waren honderden vragers en alle bureaus en kramen waren bezet met vertegenwoordigers van organisaties, die hen wat te bieden hadden.

Na afloop kon Karin, rechts op de onderste foto terugkijken op een succesvolle actie.