Tennis, frisbee en zomertrainingen op Sportplaza Zuiderpark

Voor de jeugd is er deze zomer volop te doen bij Sportplaza Zuiderpark, zoals tennis, frisbee en zomertrainingen op het gebied van vele sporten.

Frisbee Club Zuiderpark
Het is voor het eerst in Nederland dat alle frisbeesporten bij elkaar komen op één vaste locatie. Vanaf donderdag 7 juli is er bij Sportplaza Zuiderpark wekelijks tussen 19.00-20.30 uur de Frisbee Club Zuiderpark. Met een training-sessie van het Rotterdamse Ultimate Frisbee team R’DAMNIT, een Disc Golf Recreational League-toernooi en Frisbee-lessen basistechniek, spelvormen en individuele onderdelen. Aanmelden kan via course@frisbee-experience.nl of bij Sportplaza Zuiderpark. Meer informatie vind je op de website.

Tennistoernooi
Op zondag 10 juli 11.00-18.00 uur is er het jaarlijkse tennistoernooi bij Sportplaza Zuiderpark. De organisatie zoekt momenteel nog vrouwelijke deelnemers (beginners en gevorderden) en deelnemers die denken dat ze met de Topklasse van de heren kunnen meedoen. Deelname is gratis. Inschrijven kan via de Facebook-pagina van Sportplaza Zuiderpark of door langs te komen bij het Thuis Op Straat-kantoor in het Zuiderpark.

Zomertrainingen
Van dinsdag 12 juli t/m donderdag 4 augustus kun je bij Sportplaza Zuiderpark meedoen aan de Zomertrainingen. Je kunt kiezen uit korfbal, freerunning, hockey, dans, handbal, honkbal, American Football, voetbal, tennis, frisbee, cheerleading en volleybal. Deelname is gratis.

Meer informatie
Sportplaza Zuiderpark ligt aan de Oldegaarde 21 nabij de Vaanweg. Meer informatie vind je op de website.

Klik op de flyers voor een grotere weergave.

frisbee  tennis  zomertraining