Tieners opgepakt voor beroving 71 jarige man Dreischorstraat

Een 71-jarige man is woensdagavond rond negen uur op de Dreischorstraat in Rotterdam-Charlois met geweld beroofd van zijn tas. Kort daarop kon de politie drie verdachten aanhouden.
Volgend bericht stond op de website van Radio Rijnmond:

Nadat de 71-jarige man op straat werd beroofd, alarmeerde hij direct de politie. Hij kon een goed signalement geven van de drie daders en wist ook te vertellen dat zij de Wielewaal in waren gegaan.

Agenten zagen daar drie jongemannen staan die aan het signalement voldeden. Zodra deze de politie zagen, sloegen zij op de vlucht. Na een korte achtervolging kon de politie de drie verdachten van 15, 16 en 17 jaar aanhouden. In de Wielewaal werd de tas van de man teruggevonden.