Trieste mededeling van Cees Dorsman

Rond middernacht kwam de volgende trieste mededeling van Cees Dorsman binnen. Vitaal Pendrecht leeft met Cees en de familie mee.
Lieve vrienden,

Schrijft Cees Dorsman en hij vervolgt:

Het is mij een droeve plicht jullie mee te delen dat Ama vanmiddag om 16:25 uur in alle rust en zonder pijn is overleden. Hoewel haar heengaan niet onverwacht heeft plaatsgevonden is zij de laatste veertien dagen wel heel erg snel achteruit gegaan. Conform haar wens zal de begrafenis sober en in besloten kring plaatsvinden. Vooral het laatste jaar heeft zij zich gericht op de mensen direct om haar heen die heel veel voor haar hebben betekend. Wij zijn dankbaar dat Ama en ik het laatste anderhalf jaar veel voor elkaar zijn gaan betekenen zonder daarmee anderen tekort te willen doen. Met elkaar hebben we nog een geweldige zomer in Frankrijk en Zeeland beleefd, niet alleen samen, maar ook met Cris, Grethe en Ruben. Wesley en Dylan hebben we wat minder gezien maar zijn evengoed van harte welkom geweest. Hoe de toekomst zonder Ama eruit gaat zien weet niemand, wij zijn dankbaar voor wat ze voor ons heeft betekend en zullen liefdevol aan haar terugdenken.

Met heel lieve groeten en dank voor alle belangstelling en steun van jullie allemaal.

Cees.