Turks Huis heeft nieuwe voorzitter

Sedat Atacan was zeven jaar lang voorzitter van het bestuur van de vereniging Turks Huis in Pendrecht. In totaal heeft hij zestien jaar zijn partij mee geblazen in het bestuur. Inmiddels is hij 65 jaar en vond hij het tijd worden dat een ander zijn plaatsje innam. Dat is onlangs gebeurd.

Ramazan Kelebek werd verkozen tot de nieuwe voorzitter. Hij is al zo’n twaalf jaar lid en vaak in het verenigingsgebouwtje in de Sommelsdijkstraat 35 te vinden. Als je hem vraagt of er een andere koers gevaren gaat worden, zegt hij resoluut: “Nee, dat doen we niet! Ik wil alleen dat de vereniging het nog beter gaat doen!”

De oude voorzitter kan het niet nalaten om Ramazan advies te geven. Er vond een bijeenkomst over preventieve activiteiten in de Herkingenbuurt plaats in het gebouwtje van de speeltuin en daar ging hij namens het Turks Huis naar toe. “Je moet daar zeggen dat ze de volgende bijeenkomst in het Turks Huis moeten houden