Twee muzikale optredens in Zuiderkroon

Er komen twee muzikale optredens aan in Ontmoetingscentrum Zuiderkroon: van een shantykoor en van een jazzband.

20170918_123742_resizedShantykoor Vlaardingen
Aanstaande vrijdag 22 september treedt Shantykoor Vlaardingen op in de Zuiderkroon. Dit shantykoor kent een repertoire van Nederlandse, Engelse, Ierse en Duitse zeemansliedjes. Ieder jaar worden nieuwe nummers ingestudeerd en er zijn in de loop der jaren ook twee cd’s verschenen. Het koor treedt overal in het land op en diverse Shantyfestivaloptredens sleepten al eens een jury- of publieksprijs in de wacht.

Vrijdag 22 september
19.30-21.30 uur
Entree 3,50 euro
Kaartjes zijn verkrijgbaar in de koffiecorner van de Zuiderkroon en op de avond zelf aan de deur.

zdMuzikaal Onthaal
Op zondag 1 oktober is er weer de maandelijkse muziekmiddag in de Zuiderkroon. Met dit keer een gastoptreden van jazzband ‘Auxs and the EQx’. John van den Bosch zal weer verzoeknummers draaien.

Zondag 1 oktober
14.00-16.00 uur