Tweede ‘Charlois Coen Moulijn Cup’ in 2013

Locatie: Charloisse Lagedijk 761, Rotterdam

In 2012 vond de eerste strijd plaats om de Charlois Coen Moulijn Cup. In een zinderende finale lieten de spelers van Spartaan 20 zien dat zij te sterk waren voor hun tegenstanders Transvalia/Zw. Door het enthousiasme en het succes van vorig jaar is besloten om de Charlois Coen Moulijn Cup ook dit jaar weer te organiseren. Charlois kent van oudsher een voor Rotterdam meer dan gemiddeld aantal voetbalverenigingen binnen haar deelgemeentegrenzen.

Tijdens de Charlois Coen Moulijn Cup laten zij op sportieve wijze zien wie de beste voetbalkwaliteiten bezit.

De wedstrijden

In vier poules van drie teams, speelt ieder team in de eerste ronde twee wedstrijden. De poulewinnaars spelen de halve finale. De poulewedstrijden vinden plaats op 9 en 23 april en 7 mei. De halve finale staat gepland op 22 mei. De finale vindt plaats op zaterdag 25 mei bij de winnaar van 2012 Spartaan’20.