Vacature ICT medewerker / programmeur

Voor haar project de Kinderfaculteit is Stichting Vitaal Pendrecht op zoek naar een ICT- medewerker / programmeur op ZZP-basis.

De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het beheer en het up-to-date houden van de huidige programmatuur. Het gaat om programma’s die zijn gebouwd voor webcommunicatie; geautomatiseerde inschrijfmogelijkheden en het genereren van materiaal voor rapportages. Daarnaast speelt de ICT-medewerker een rol in het draaiend houden van de dagelijks te gebruiken apparaten en het werken aan de ICT-veiligheid.

De Kinderfaculteit Pendrecht is er voor alle leerlingen van de basisscholen in de wijk Pendrecht. De Kinderfaculteit organiseert een extra-schools programma aan leerzame, creatieve en sportieve lessen en trainingen. Leerlingen ontdekken er wat ze interessant vinden, waar ze goed in zijn en waar hun talenten liggen. De Kinderfaculteit helpt hiermee om het plezier in leren te vergroten en de kansen van kinderen te versterken. Het doel van de Kinderfaculteit is om de leerprestaties van de kinderen in Pendrecht te vergroten en hun sociaal emotionele competenties te versterken. Daarnaast werkt de Kinderfaculteit positief in op het wijkklimaat en de onderlinge banden tussen bewoners.

De taken bestaan uit:

• Het actueel houden van de webcommunicatie, door middel van (hulp bij) het plaatsen van berichten en beeldmateriaal.
  • Het klaarzetten van de website bij nieuwe inschrijfrondes en het oplossen van incidentele vragen.
  • Het assisteren van het team gedurende de periode van inschrijven en verwerken van de inschrijvingen.
  • Het maken van rapportages vanuit een database die wordt opgebouwd uit een verzameling excelbestanden. Het beheer van de database en op gezette tijden genereren van informatie ten behoeve van die rapportages is onderdeel van deze taak.
  • Het fungeren als ‘helpdesk’ voor de medewerkers van Vitaal Pendrecht / de Kinderfaculteit bij problemen met computer en programma’s die zij gebruiken voor het dagelijkse werk.
  • Het invoeren van verbeteringen om de ICT-veiligheid te versterken.

Kandidaat heeft de volgende kennis en ervaring:

• Programmeren met WordPress
  • Laten communiceren van multi-site programma’s
  • Contentmanagement op basis van WordPressdevelopement
  • Automatiseren van inschrijfgegevens op de website
  • Ontwikkelen van digitale manier om nieuwsberichten te versturen
  • Grondige kennis van en ervaring met Excel
  • Grondige kennis van en ervaring met Google Analytics
  • Beheren en verwerken van gegevens van een complexe database
  • Kennis van programmatuur tbv bescherming persoonsgegevens
  • Kunnen vertalen van praktische ‘leken’-vragen in programmeertaal. En andersom: het kunnen opzetten van programmatuur waar teamleden (leken) zelf mee kunnen werken.
  • Oplossen van voorkomende problemen met Microsoft, Outlook, Office 365
  • Oplossen/onderhoud laptops
  • Hulp bij vragen gebruikers software

Gevraagd:

• Minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Het zich eigen kunnen maken van de huidige programmatuur en complexe verwerking van gegevens (WordPress, Windows 10, Office 365, Office 2017 en 2010, Dropbox for Business)
  • Aantoonbare organisatievaardigheden
  • Gestructureerd kunnen werken
  • Klantgerichte houding
  • Heldere kennisoverdracht
  • Flexibele beschikbaarheid

Wij bieden:

Overeenkomst op basis van gemiddeld 10 u.p.w. De uren zijn flexibel in te zetten en de daadwerkelijk gewerkte uren worden gedeclareerd.

In overleg worden de uren begroot die in tijden van topdrukte nodig zijn. Het gaat dan om het klaarzetten van de website voor inschrijvingen (december/begin januari); instructie medewerkers op bepaalde onderdelen (gebruik social media, geautomatiseerde mail, etc.); voorbereiden rapportage.

Reacties

Reacties kunt u richten aan Addie Bergwerff, projectleider Kinderfaculteit Pendrecht.
E-mail: a.bergwerff@stichting-vitaalpendrecht.nl
Telefoon: 0649896797