Veritas Ensemble speelt in Open Hofkerk

Op zondag 1 oktober speelt het Veritas Ensemble tijdens de Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk.

20170909_130649_resizedHet Veritas Ensemble neemt u mee in de wereld van onderdrukking en verzet met hun a capella programma getiteld ‘Secrecy and Rebellion’. Het internationale ensemble bestaat uit een groep jonge, zeer ervaren zangers. Iedere zanger heeft zijn eigen unieke inbreng met ieder zijn eigen interesses. Deze verschillende interesses zorgen voor muziekkeuzes uit diverse periodes: van renaissance tot hedendaagse arrangementen van volksliedjes. De zangers werken erg nauw samen en door hun intensieve manier van samenwerking hebben zij op een bijzondere manier contact met het publiek.

Hiernaast zal John Bakker enkele werken van J.S. Bach op het Vierdagorgel ten gehore brengen.

Zondagmiddagmuziek
Ook dit jaar vinden weer vier concerten plaats in de reeks Zondagmiddagmuziek. Dit is een samenwerkingsproject van de Protestantse Wijkgemeente Slinge en Stichting Vitaal Pendrecht en wordt ondersteund door de gebiedscommissie Charlois.

Reserveren
Kaarten kosten 6 euro per stuk (voor pashouders 4 euro en kinderen t/m 12 jaar gratis). Deze zijn verkrijgbaar aan de zaal of te reserveren via John Bakker, openhofconcerten@gmail.com

Datum en locatie
Zondag 1 oktober, aanvang 15.00 uur, zaal open vanaf 14.30 uur
Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153A

Meer informatie over de concerten staat op de website van Zondagmiddagmuziek.