Viering 20-jarig jubileum Turks Huis in Pendrecht

Op zaterdag 27 december viert de vereniging Turks Huis in Pendrecht haar 20-jarig bestaan in de Kinderfaculteit op Plein 1953 nr 192. Het wordt een activerende viering. De vereniging wil de sfeer die er was op Opzoomerdag 1994 opnieuw inzetten om de samenwerking van de organisaties en bewoners in de wijk te stimuleren. Het jubileum duurt van 13:00 uur tot 21:00 uur.
Het programma is in voorbereiding.

Van 13:00 tot 21:00 uur zal er een reeks aan activiteiten en workshops zijn in de Kinderfaculteit.

Er is aan Funda Müjde gevraagd om het programma te presenteren.

Het wordt spannend of de cabaretière, actrice en langeafstandfietser ook inderdaad kan komen. Zij wil namelijk in die tijd een boek schrijven over haar tocht op de ligfiets van Amsterdam naar Istanbul.

Zij heeft nog niet gereageerd, dus de organisatoren zijn op zoek naar een andere presentator.

Om 15:00 uur zal het jubileum geopend worden. Daarvoor wordt de mensen, die komen gevraagd mee te helpen met de opbouw van de ruimte.

Van 15:30 tot 17:30 uur zijn er verschillende workshops.

Om 18:00 uur gaan de feestgangers aan tafel en is er muziek en een presentatie vanuit de workshops.

Er zitten verschillende verrassingen in de viering.

Om 21:30 uur zullen de feestvierders de Kinderfaculteit opruimen. En elkaar beloven de vriendschap voort te zetten.

Het motto van de activiteit is: Al 20 jaar een VRIEND in Pendrecht en Zuidwijk.