Vrijwilligers voor Museumstraat gezocht

In het weekend van 14 en 15 juni en van 21 en 22 juni vindt de Museumstraat Rotterdam plaats. “Het leukste kleine festival van Rotterdam” Fréderique Kreeftenberg van de museumstraat zoekt nog een aantal enthousiaste vrijwilligers.
Beste lezer en cultuurminner,

Schrijft Fréderique Kreeftenberg van de Museumstraat en ze vervolgt met een verzoek:

Voor ons vierdaagse festival Museumstraat zoeken wij vrijwilligers die ons helpen het festival tot een succes te maken.

Museumstraat is het leukste kleine festival van Rotterdam. Voor Museumstraat reizen musea door de stad. Zij maken samen met bewoners en ondernemers unieke tentoonstellingen bij mensen thuis of in een bijzondere winkel.

Dit jaar strijken de musea op 14 juni neer bij bewoners en ondernemers in de Hoogstraat en vervolgen hun weg de 15de juni naar de bewoners aan de Victor E. Vrieslandstraat in Zevenkamp. Op de 21 juni pakken ze opnieuw uit aan de Middelharnisstraat in Pendrecht en vieren de laatste festivaldag op 22 juni aan de Watertorenweg in de Kralingse Esch.

Voor alle deze festivaldagen zoeken we nog mensen die zich voor het festival willen inzetten als suppoost, baliemedewerker, informatiemedewerker en algemeen medewerker. Wij zorgen voor een prachtige festivaldag met bijzondere ontmoetingen, een heerlijke lunch en een natuurlijk ons prachtige festival t-shirt.

Wil je meer weten? Op de www.museumstraat.nl/vrijwilligers-museumstraat/ vind je meer informatie. Als je interesse hebt om je als vrijwilliger in te zetten, schrijf je in via het inschrijfformulier in de bijlage bij deze mail.

NB: We zijn bijzonder blij als je deze mail doorstuurt naar anderen die je kent en mogelijk ook interesse hebben om met ons een prachtige festivaldag te creëren.

Met vriendelijke groet,

Fréderique Kreeftenberg