Vrouwenensemble Cambiata treedt op tijdens Zondagmiddagmuziek

Aanstaande zondag 27 november vindt een concert van het vrouwenensemble Cambiata plaats in de Open Hofkerk.

opnHet is het vierde concert dit jaar in de reeks Zondagmiddagmuziek. Het vrouwenensemble Cambiata staat onder leiding van Elsa Kloos. Het programma is samengesteld met muziek uit verschillende tijden en genres, zoals Lass freudiger Geist van J.S.Bach en Sei Stille dem Hern van F. Mendelssohn naar Priez pour Paix van Fr. Poulenc en Notre Pére van M.Durufle. Naast deze werken zingen de dames verschillende koor- en solowerken van bekende en minder bekende componisten. Ook is het orgelspel van Jan van Dijk te horen evenals sopraansolo’s van Marloes Verheijen.

Na afloop is er koffie en thee en kunt u de musici ontmoeten.

Reserveren
Kaarten kosten 6 euro (voor pashouders 4 euro en kinderen tot 12 jaar gratis). Deze zijn verkrijgbaar aan de zaal of te reserveren via John Bakker, openhofconcert@gmail.com

Datum en locatie
Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153A