Website van PIT 010 is in de lucht

Elly Kamperman, de Participatiemakelaar Servicepunt van PIT 010, liet weten dat de website van PIT 010 nu in de lucht is (op de foto de eerste pagina van de site met rechtsboven de foto van Elly).

Op de website is te lezen wat PIT 010 doet en ook worden de medewerkers voorgesteld. Verder staat er informatie over hoe je hulp kunt vragen of hoe je als vrijwilliger actief kunt worden.

Daarnaast is er een agenda waar de activiteiten voor de komende tijd vermeld staan, klik in de agenda op de datum van de activiteit voor meer informatie. Voor wie geen internet heeft is er ook een papieren activiteitenfolder beschikbaar, deze liggen onder andere in de Zuiderkroon (op het folderrek) en op de tafel in het Servicepunt.

PIT 010 verspreidt per mail een nieuwsbrief met een overzicht aan activiteiten in de wijken Zuidwijk, Pendrecht, Wielewaal en Heijplaat. Via de website kan men zich aanmelden voor deze digitale nieuwsbrief zodat men automatisch op de hoogte blijft.

Klik hier om in een nieuw venster de website van PIT 010 te openen.