Werk aan de AH-winkel

De verbouwing is inmiddels een week bezig en de nieuwe AH begint al aardig vorm te krijgen.
Een week geleden, op vrijdagmorgen, werd nog even snel 35% korting op alle verse producten gegeven. De winkel zou immers om 13.00 uur de deuren sluiten. Meteen daarna was het letterlijk werk aan de winkel: in de Krabbendijkestraat verschenen verschillende vrachtwagens en werd de zaak leeg geruimd. Tientallen medewerkers pakten alle producten in en ontmantelden de schappen. Dat ging allemaal in zeer rap tempo: ’s avonds was de hele zaak al leeg. Het bord boven de ingang en de vlaggen werden ook weggehaald. Inmiddels pronken de nieuwe letters al boven de ingang. Dag en nacht werkt men keihard om de winkel volgende week woensdag weer klaar te hebben.

Wie nieuwsgierig is hoe zo’n verbouwing van een supermarkt van begin tot eind in zijn werk gaat, kan dit filmpje eens bekijken van een AH-filiaal in Steenbergen dat vorig jaar werd verbouwd. In enkele minuten is het volledige verloop van de verbouwing te zien.