Wethouder bezoekt Charloisse Poort op Keep it Clean Day

De jaarlijks terugkerende Keep it Clean Day is een landelijk evenement waar Rotterdam sinds vorig jaar ook aan deelneemt. Op deze dag ruimen we in Rotterdam, met elkaar, al het zwerfafval in onze stad op. Bewoners, scholen, bedrijven, verenigingen en buren: iedereen kan meedoen!

Rotterdam zwerfvuilvrij
Wethouder Joost Eerdmans (Veiligheid, Handhaving en Buitenruimte) vindt een zwerfvuilvrij Rotterdam heel belangrijk. Met het Rotterdams offensief tegen zwerfvuil wil hij de stad schoner krijgen en houden. Dit kan alleen als iedereen zijn steentje bijdraagt. Zowel de gemeente als de Rotterdammer zelf. Hij daagt u daarom uit mee te doen en Rotterdam te verlossen van zwerfvuil. Niet alleen op Keep it Clean Day, maar het hele jaar door.

Bezoek zorgboerderij de Vier Heeren
Aanstaande vrijdag 18 september tussen circa 10.45-12.30 uur zal wethouder Eerdmans, op verzoek van de Belangenorganisatie Charloisse Lagedijk, een bezoek brengen aan de jongens en meiden van zorgboerderij de Vier Heeren als zij bezig zijn met het opruimen van alle zwerfvuil op bedrijventerrein de Charloisse Poort. Dit doen zij hier wekelijks op maandag en vrijdag, en op woensdag op de Charloisse Lagedijk.

Bron foto: Belangenorganisatie Charloisse Lagedijk