Wijntoernooi bij Jeu de Boule vereniging in Pendrecht

De vereniging Jeu de Boules Rotterdam ’82 had op de fantastische herfstazondag van 23 oktober een Wijntoernooi. Veel deelnemers een mooie competitie en voor iedereen een flesje wijn.

Tegen de kerst hebben ze hun volgende toernooi.

Wim van der Wouden, de voorzitter, van de vereniging trad ook op als de wedstrijdcommissaris. Hij moest zijn aandacht erbij houden, dus dronk geen wijn of port, maar hield het bij een flesje AA drink.

Het volgende toernooi is op 18 december en het is uitsluitend voor leden, die moeten zich melden om 12 uur.

Trouwens wil je lid worden van de vereniging? Dat kan heel eenvoudig. Iedere Zondag, maandag en woensdag middag kun je meedoen. En je hoeft pas na vier weken te zeggen of je echt lid wilt worden.

Meer informatie?

Neem contact op met Cis en Bart Klip. Zij wonen aan het Vlissingenplein 97 en zijn te bereiken op 010 480 19 12.