Woensdag een bakkie van de OK-bank en het CVD

Bakkie in de Buurt

Het centrum Voor Dienstverlening 40 jaar!

Met die slogans nodigt de CVD-voorziening in uw buurt – CVD Vrijwilligerswerk en OK Bank Charlois – u uit voor een Bakkie in de Buurt!

Woensdag 14 september a.s. kunt u
tussen 13:00 en 16:00 uur
langs komen bij het
Servicepunt Charlois Zuid,
Plein 1953 nr. 63.
U wordt van harte welkom geheten met een kopje koffie, thee of limonade en iets lekkers.

Zie www.cvd.nl

CVD Vrijwilligerswerk en OK Bank Charlois maken deel uit van Servicepunt Charlois Zuid.

Kom woensdag 14 september a.s. tussen 13:00 en 16:00 uur langs bij Servicepunt Charlois Zuid, Plein 1953 nr. 63.
Zeggen zij.

Ook:
De Workshop Taalbom om 14:00 en 15:00 uur mag u niet missen: de Nederlandse taal leren in combinatie met aerobics.
Iedereen mag meedoen!
U kunt de Vrijwilligers Vacature bank ontdekken.

Organisaties uit de buurt waarmee het CVD samenwerkt, zoals ‘Wilskracht Werkt!’ en ‘Vitale Wereldvrouwen’ laten zien welke activiteiten zij te bieden hebben.

Kinderen kunnen hun gezicht laten schminken en glittertattoos laten zetten, er is een ballonnenkunstenaar van ‘Wilskracht Werkt!’ en er zijn pannenkoeken.

Het CVD bereikt jaarlijks ruim 25.000 Rotterdammers vanuit 25 voorzieningen verspreid door heel Rotterdam. Naast CVD Vrijwilligerswerk en OK Bank Charlois zetten ook andere voorzieningen tussen mei en oktober de deuren open voor een Bakkie in de Buurt.

Op www.cvd.nl leest u er alles over.

Centrum Voor Dienstverlening

CVD Vrijwilligerswerk en OK Bank Charlois