Ziezotiek nieuwe opticien in Pendrecht

De opticien in Rotterdam Pendrecht met zicht op zien!

Nieuw in Pendrecht.

Staat zowel op de folder als op de website waarnaar verwezen wordt.

In het logo is van de o die precies in het midden staat echt iets in de sfeer van de optiek gedaan.

Er is een actieperiode tot 31 – 12 – 2011 en de actie is geldig op vertoon van de flyer. Dus niet meteen weggooien.

Hij heeft ruim 40 jaar ervaring in het Opticiens vak en is volledig gediplomeerd in het vak van Opticien. Hij heeft ruime ervaring opgedaan bij grote winkel ketens. Door middel van bijscholing heeft hij het nivo aangevuld.

Op de Krabbendijkestraat 79 in Pendrecht maakt hij een nieuwe start.

Door middel van een professionele oogmeting staan wij garant voor een 100 % vakkundig product waarmee u jarenlang met plezier kunt kijken. Uiteraard geven wij een gewenning garantie op uw nieuwe bril. Als opening actie krijgt u bij Ziezotiek een spectaculaire korting van 50% op uw glazen. Of dit nu enkelvoudige of multifocale glazen zijn! Bij Ziezotiek kunt u kiezen uit een ruime sortering van modebrillen.

Ook op het gebied van zonnebrillen heeft Ziezotiek een mooi aanbod van alle bekende zonnebril merken, zoals Ray-Ban, Zeiss, Gucci, Rodenstock.

Contactlenzen leveren wij in iedere uitvoering, daglenzen, kleurlenzen, maandlenzen en ook halfjaar systemen. Uiteraard zijn wij leverancier van alle bekende merken.

Krabbendijkestraat 79

3086 LP Rotterdam