Zomerconcert St. Bavokerk

Het Golden Circle Ensemble heeft, net als vorig jaar, weer 4 concerten gepland in de St. Bavokerk. De optredens vorig jaar waren succesvol. We zien dan ook vol verwachting uit naar dit nieuwe optreden.

Het eerste concert is het Zomerconcert met als hoofdmoot het Requiem van W.A. Mozart. Daarnaast luiden we met zonniger repertoire de muzikale zomer in.

Het Golden Circle Ensemble is een ensemble dat bestaat uit jonge mensen (studerend of net afgestudeerd aan een conservatorium). Bijzonder aan het ensemble is dat het samengesteld is uit vele nationaliteiten die samensmelten in de gezamenlijke taal die muziek heet. Met elkaar proberen deze mensen u te laten voelen wat muziek met u kan doen. Daarvoor zijn de aria’s en koorwerken die met dit ensemble gezongen worden uitermate geschikt. Kom en ervaar dat deze zangers u in het hart kunnen raken.

Het Golden Circle Ensemble staat onder leiding van John Bakker(organist en music director in The American Protestant Church of The Hague). Het concert begint om 15.00 uur en zal rond 16.30 zijn afgelopen.

De toegang is vrij en een vrijwillige bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.

Bij inloop en na afloop is er koffie en thee (€1,00 per consumptie). U heeft dan de gelegenheid om elkaar en de musici te ontmoeten.

Het Opzoomerconcert is een bewonersinitiatief en wordt georganiseerd in samenwerking met de St Bavokerk. Het concert wordt ondersteund door de gebiedscommissie Charlois.

Adres: St Bavokerk, Slinge 775, 3086 EZ Rotterdam