Zuiderkroon viert carnaval

Het carnaval is georganiseerd door de Huurdersvereniging de Zuiderkroon. Ook de andere bewoners en de vrienden van het complex Zuiderkroon hebben zich actief met het organiseren bezig gehouden.

Het was net als het vorig jaar weer een gezellige dolle boel. Soms was het moeilijk te raden wie nou wie was. De één zag er nog mooier of leuker uit dan de ander. De pret zat er dan ook al gauw in. Ook de optredens van onze eigen vader Abraham, Koos Alberts en de Zuiderkroon Boys en Dames verhoogden de sfeer.
De muziek werd, zoals altijd weer perfect verzorgt door Nel en Dirk de Heer. Zij zijn de kenners van de polonaise muziek en brachten daar ook iedereen mee op de vloer. Wie niet mee wilde doen met de polonaise kon gewoon in zijn eigen stijl mee dansen.
Tot slot zongen we ons vriendenlied “Vrienden voor het leven” en konden we terug kijken op een hele fijne avond en hopen volgend jaar op weer zo’n fijn feest.

groetjes van Maja den Hollander