4 musici in volgend concert Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk

Zondag 15 juni treden Annet Bentschap Knook, trompet, Konstanze Hofer, orgel, Rosina Fabius, alt en Andrew Wright, orgel voor u op in de Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153 A, 3086 GJ Rotterdam. Toegang is vrij. Aanvang 15:00 uur.
Maar liefst 4 musici zullen voor u optreden tijdens het Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk – concert op zondag 15 juni 2014.

De toegang is vrij.

Het adres is Middelharnisstraat 153 A, 3086 GJ Rotterdam.

Annet Bentschap Knook, trompet,

Konstanze Hofer, orgel,

Rosina Fabius, alt

en

Andrew Wright, orgel

treden voor u op tijdens het volgende concert in het kader van de Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk.

Annet en Konstanze spelen bekende barokmuziek van bach, Buxtehude, Pachelbel en Vivaldi.

Het programma van Rosina en Andrew omvat aria’s van bach en Handel en orgelsoli van bach en Mendelssohn.

Dit concert maakt deel uit van de serie ORGEL & …: (MULTI TALENTEN) van Rotterdam Orgelstad.

Het orgel van de Open Hofkerk is een prachtig instrument, gebouwd in 1971.