4 sterren voor Slingedael

Donderdag 3 juli werd het bordje met de 4 sterren voor gastvrijheidszorg naast de toegangsdeur van Slingedael onthuld.
In Korsakovcentrum Slingedael werd donderdag 3 juli rond half vier het bordje onthuld dat hoort bij de entree van Slingedael. Er werd tussen 15:00 en 16:00 uur een feestje gevierd.

In de Sterrengids Gastvrijheidszorg 2014 kreeg Slingedael vier van de vijf te behalen sterren! Bijzonder omdat Slingedael dit jaar voor het eerst meedeed aan dit landelijke onderzoek. Het behalen van vier sterren is dus een fantastisch resultaat.

Dit heugelijke feit wilde de leiding van Slingedael met wijkbewoners, cliënten, hun familieleden, leveranciers en medewerkers vieren.

Het officiële moment bestond uit het onthullen van de 4-sterrenplaquette door Peter van Ochten en Frans van Veen beiden op de foto. Peter, links, is teamleider facilitaire dienst en Frans, rechts dus, is culinair consulent.

Op de website www.slingedael.leliezorggroep.nl komt de gastvijheid je direct tegemoet. ‘Zo gewoon mogelijk leven als thuis’ is de leus van het korsakovcentrum en zo is het centrum ook georganiseerd.

Peter van Ochten vertelde dat op een congres in juni bekend gemaakt werd welke centra in ‘de sterren’ waren gevallen. Het overrompelde hen dat zij direct vier sterren kregen. dat is wat als je voor de eerste keer meedoet. Volgend gaan ze er meer aandacht aan besteden en zal de wijk er ook meer bij betrokken raken.

Op de balie bij de receptie ligt het de sterrengids. Met een post-it plakkertje bij de pagina over Slingedael. Wilt u het hele rapport lezen of meer weten over de sterrengids klik dan op deze link.