Slingedael behaalt 4 gastvrijheidssterren

In Korsakovcentrum Slingedael wordt donderdag 3 juli a.s. tussen 15.00 uur en 16.00 uur een feestje gevierd. In de Sterrengids Gastvrijheidszorg 2014 krijgt Slingedael vier van de vijf te behalen sterren! Dit heugelijke feit wordt gevierd met wijkbewoners, cliënten, hun familieleden, leveranciers en medewerkers. Het officiële moment zal bestaan uit het onthullen van de 4-sterrenplaquette door een van onze bewoners.
Naar Persbericht van Slingedael:

Slingedael behaalt 4 gastvrijheidssterren

Rotterdam 30 juni – In Korsakovcentrum Slingedael wordt donderdag 3 juli a.s. tussen 15.00 uur en 16.00 uur een feestje gevierd. In de Sterrengids Gastvrijheidszorg 2014 krijgt Slingedael vier van de vijf te behalen sterren!
Slingedael heeft dit jaar voor het eerst meegedaan aan dit landelijke onderzoek, dus het behalen van vier sterren is een fantastisch resultaat.
Dit heugelijke feit willen we vieren met wijkbewoners, cliënten, hun familieleden, leveranciers en medewerkers. Het officiële moment zal bestaan uit het onthullen van de 4-sterrenplaquette door een van onze bewoners.

Wilt u het hele rapport lezen of meer weten over de sterrengids klik dan op www.zorgmetsterren.nl