Aafje nodigt u uit om spareribs te komen eten

Aafje nodigt u uit voor Spareribs dagspecial. Bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon kunt u lekker eten in een sfeervolle omgeving. U bent van harte welkom voor onze Spareribs Dagspecial op zaterdag 30 juli 2011 van 17:00 tot 19:00 uur, aansluitend bingo van de Huurdersvereniging Zuiderkroon.
Aafje nodigt u uit voor Spareribs dagspecial

Bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon kunt u lekker eten in een sfeervolle omgeving. U bent van harte welkom voor onze Spareribs dagspecial op zaterdag 30 juli 2011.

Wat staat er op het menu?
Het menu bestaat uit: spareribs met twee sausjes, patat frites en salade.

Aansluitend bent u van harte welkom om deel te nemen aan de bingo van
19:30 – 23:00 uur
die wordt georganiseerd door de Huurdersvereniging Zuiderkroon.

Wanneer?

Op zaterdag 30 juli 2011 vanaf 17:00 – 19:00 uur bent u van harte welkom in Grand Café Restaurant Zuiderkroon, Vlissingenplein 108, 3086 GZ Rotterdam.

Het telefoonnummer is 010 481 0202.

Wilt u zich aanmelden?

De kosten voor deze dagspecial bedragen € 7,50 per persoon.
Uw drankjes zijn hierbij niet inbegrepen. Meldt u snel aan, want onze capaciteit bij deze dagspecial is beperkt.
U kunt zich aanmelden door binnen te lopen bij de Zuiderkroon (u kunt zich melden bij de kassa) of via telefoonnummer 010 481 0202.
Inschrijven kan tot en met de zondag voorafgaand aan 30 juli.

Meer informatie?
Aarzel dan niet contact met ons op te nemen via bovengenoemde contactgegevens.