Afscheid van dominee At Polhuis

Doctor At Polhuis in een voor hem karakteristieke houding achter het spreekgestoelte in de Open Hofkerk. De foto werd genomen toen hij sprak tijdens het laatste concert van het Open Hofkoor. Zondag 27 september begint om 14:30 uur zijn eigen afscheidsdienst. Na de dienst is er gelegenheid om afscheid te nemen van wijkpredikant At en zijn vrouw Elly.

Op de site van wijkpredikant At Polhuis lezen we:

Zondag 27 september 2009 neemt dr A. Polhuis vanwege zijn emeritaat afscheid als predikant van onze wijkgemeente.
De Protestantse wijkgemeente Pendrecht-Heijplaat nodigt u van harte uit de afscheidsdienst bij te wonen. Deze vindt plaats in de Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153, 3086 GJ Rotterdam (Zuid). De dienst begint om 14.30 uur.
Na de dienst is er gelegenheid koffie en thee te drinken en afscheid te nemen van ds en mw. Polhuis.
U wordt verzocht bijgaande antwoordkaart vóór 16 september a.s. te retourneren.
Kerkenraad van de Protestantse wijkgemeente Pendrecht-Heijplaat
Rotterdam, augustus 2009

Bij de BOP, ligt een antwoordkaart. Wie mee wil naar de afscheidsdienst kan zich via die kaart opgeven. Graag ruim voor 16 september.
Het telefoonnummer van de BOP is 480 93 46.
Aanmelden via de reactiemail van deze website kan ook.