Andy van De Dam kreeg cadeautje van InHolland

Bij de presentatie waren ook vertegenwoordigers uit andere wijken aanwezig. Andy van clubhuis De Dam kreeg een attentie van InHolland voor de jarenlange steun die hij de stagiaires in Feijenoord gegeven had.
Andy is de 80 gepasseerd en heeft al heel wat studenten van InHolland langs zien komen in Feijenoord. dat gebeurde eerst bij de BOF, bewonersorganisatie Feijenoord. De laatste periode liepen studenten stage in clubhuis De Dam.

Dat clubhuis is na het wegvallen van de Stichting Welzijn Feijenoord als experiment in beheer bij de bewoners zelf. Andy is één van de mensen, die het clubhuis open houden.

Hij heeft aangekondigd dat het nu weleens tijd wordt voor jongere mensen om de fakkel over te nemen.

Carla Roest en Peter de Koning de docenten van de stagiaires rechtswinkel van InHolland hadden een cadeautje voor de super vrijwilliger uit Feijenoord bij zich en bedankten zijn inspanningen aan het eind van de bespreking van de ervaringen van de 5 stagiaires.