Angelo de Agua Rosada nu ook 18 jaar

In de uitnodiging werd een dresscode aanbevolen en iedereen verscheen dan ook in de voorgestelde kleuren. Nou ja, iedereen? Niet iedereen leest de uitnodiging en sommige mensen komen ook ongevraagd kijken, als je je party in de straat en vooral buiten organiseert, toch?

De overheersende kleuren waren wit paars en blauw. Er hingen overal ballonnen in die kleuren en de leden van de brassband MUB waren die keer in de voorgechreven party-kleuren. De MUB is de band waar hij zelf in speelt, maar dit keer oefende ze zonder hem en in de straat traden ze ook zónder hem vóór hem op.

Er waren veel gasten en hij werd van alle kanten gefeliciteerd.

Angelo de Agua Rosada werd 18 jaar.
De hele buurt kon meegenieten.

Voor iedereen was er wat te drinken en te eten en voor Angelo was er de éne na de andere verrassing.

Hij kreeg voor zijn verjaardag autorijlessen en de rijinstructeur was er ook. Dus hij moest voor het oog van alle feestgangers zijn eerste rijles nemen.

Hij kreeg snel uitleg over de kneepjes van het vak van meneer de instructeur en reed zonder horten of stoten van de stoep af de Kerkwervesingel op. De instructeur had hem weliswaar een paar keer tegen moeten houden, want hij had bijna de auto voor een automobilist, die net op hetzelfde moment de Herkingenstraat uitkwam, de weg op willen rijden.

Hij heeft dus echt rijles nodig, maar optrekken en schakelen ging al hartstikke goed. De rest komt vast ook helemaal goed.

Angelo, gefeliciteerd.

En goed luisteren naar de instructeur.