Borrelen op Bouwspeelplaats Pendrecht 7

Daar staan ze dan Cemile Sezer van het adviesbureau, naast haar ambtenaar Gerard Ton van de deelgemeente, en daarnaast Ida Maes, verder Arif Öztürk, met Bien Hofman en helemaal rechts Zeki Baran.

“Het Sinterklaasfeest in de speeltuin was best leuk, het waren vooral leden die er waren en een paar andere kinderen”, schrijft Annemarie Commijs.
Aansluitend was de netwerkborrel. Dominic Schrijer heeft een toespraak gehouden en Frans. Ook George Broeseliske, de directeur van de BSW hield een toespraak. Zij hebben allemaal het beste met de speeltuin voor. Schrijer stelde voor op korte termijn een bijeenkomst te beleggen met een aantal vertegenwoordigers van andere organisaties en hen aan te spreken om de bouwspeeltuin bij te staan. De komende tijd wordt het overleven voor de vereniging. Maar straks als er nieuwe bewoners komen in de Ossenissebuurt zal een bouwspeeltuin heel erg nodig blijken. Dus Dominic vindt dat de bouwspeeltuin door de komende zure appel heen moet bijten om straks de zoete vruchten te kunnen plukken.
Orwell Bijlhout van the Mall was onder zijn gehoor. Orwell werkt met jongeren en die hebben straks kinderen, die zeker in de bouwspeeltuin zullen komen spelen.
Verder waren Zeki Baran en Ida Maes van de PvdA-fractie van de deelgemeente er ook en ook Marja Rutteman burgerraadslid en Annie van der Velden, die één van de oudste leden van de bouwspeeltuin is en nog lang nableef. Ook Arif Öztürk van het Turks Huis gaf ook acte presence en de ambtenaar voor voorzieningen van de deelgemeente Charlois was er ook. En op de valreep kwam ook Bien Hofman van Vitaal Pendrecht even langs.

Als het van de aanwezigen afhangt, kijk maar naar de foto, dan komt het best goed met de Bouwspeeltuin Pendrecht 7.