Brunch Zuiderparkflat groot succes

De jaarlijkse brunch van de Zuiderparkflat was weer een groot succes
Stralend weer, opgetogen gezichten en een goede opkomst was het resultaat van weer een goed verzorgde brunch.
Alsof er niks veranderd was zo stonden de tafels met heerlijke salades, soep, broodjes en nog veel meer in de hal te wachten om verorberd te worden.
Maar zoals Thea Abma in haar toespraak onwennig meedeelde “Ik had hier eigenlijk niet moeten staan, we missen Aad die zo plotseling uit ons midden wegviel maar we missen ook An Kooyman die vandaag werd geopereerd”. Door een ongelukkige val brak ze haar arm en moest onder het mes. Thea is na de dood de taken van Aad op zich gaan nemen. Samen met An en Coby Scheepbouwer verzorgen zij nu de Opzoomeractiviteiten. Dit keer konden de deuren van de garages dicht blijven, een zonovergoten dag met alle tafels aan elkaar gaven een gezellige aanblik. Zelfs de grijze roodstaart genoot van alle aandacht.
De muziek was weer tot in de puntjes en een bezoekje van de Opzoomerregiseurs Ben en Tim werd erg op prijs gesteld.
Op naar de volgende activiteit.