College van de Sportfaculteit

Graag nodigt de Sportfaculteit u uit voor het bijwonen van het sportcollege op:

dinsdag 2 februari
van 19:00 – 21:00 uur
in de Toneelwinkel Pendrecht,
Plein 1953 nr. 59

De genodigde professionals zullen van sportende bewoners leren. Zij zitten als student in de collegebanken en krijgen van sport- en spelorganisaties te horen over het sportklimaat in Pendrecht. Het gaat om een achttal sport en spelverenigingen uit de wijk.
Gespreksleider Coen Nederpel zal hen vragen naar het wel en wee van hun vereniging.
Na de pauze komt softbalvereniging Banda di Kas aan de orde. De club uit Pendrecht heeft momenteel ongeveer 40 jeugdleden. Het einde van de vereniging Banda di Kas is echter in zicht. Wat doen we met die kinderen om ze aan het sporten te houden?

Een gesprek met betrokkenen.

Speciale gast deze avond is Ed Goverde, dagelijks bestuurder van de deelgemeente Charlois. Hij zal op wat hij gehoord heeft aan het eind zijn reactie geven, om een “PLUS” aan de genoemde ontwikkelingen te geven.