Convoi Humanitair 2011 vertrekt op 23 augustus

Wijkbewoner Cees Dorsman laat als volgt weten dat zijn hulpactie voor zijn voormalige Hongaarse buurman definitief doorgaat.
Beste buren, collega’s en vrienden,

Dankzij jullie is het gelukt, een exemplaar van nevenstaand type scootmobiel kunnen wij aanstaande dinsdag naar onze buurman in Hongarije gaan brengen. Via EmCart Reha Team Sliedrecht heeft Harting-Bank BV Den Haag een gebruikt Booster Trophy 5 scootmobiel beschikbaar gesteld. Inmiddels is voldoende geld bijeengebracht om de reis inclusief overnachtingen te kunnen ondernemen, onze dank gaat speciaal uit naar vrienden, buren en collega’s maar natuurlijk ook aan Aafje, voorheen De Stromen voor hun inzet en bijdrage, Poelier ‘t Haasje op Plein 1953 die het mogelijk heeft gemaakt dat ook via hem een bijdrage kon worden geleverd, de Vakorganisatie voor Onafhankelijk RET-Personeel die de brandstofkosten betaalt en Garage Leeuwenburg die een bijdrage heeft geleverd door het arbeidsloon van een extra onderhoudsbeurt van de auto voor het transport voor haar rekening te nemen. Overigens is bankrekening 3515166 nog tot 1 september beschikbaar voor het leveren van een bijdrage ten behoeve van onderhoud en reparatie van het eerder beschikbaar gestelde scootmobiel dat wij uit Hongarije mee terugnemen.

Wij hopen een geslaagde bijdrage te hebben geleverd aan het project Buren voor (verre) Buren. Daarnaast wordt voldaan aan mijn persoonlijke wens waardig afscheid te nemen van mijn werkzame leven als buschauffeur door nog eenmaal als buschauffeur, samen met collega Reijnaldo van der Klij, een rit te maken voor het goede doel. Convoi Humanitair 2011 kan van start!

Aanstaande dinsdag 23 augustus om 08:00 uur vertrekken we vanaf het Vlissingenplein te Rotterdam.

Cees Dorsman en Reijnaldo van der Klij.