Creatieve vrijwilliger gezocht met kennis van Adobe

Ter versterking van ons vrijwilligersteam zijn wij op zoek naar een creatieve duizendpoot die bij voorkeur woonachtig is in Pendrecht. Heb jij kennis van en ervaring met Adobe programma’s, zoals InDesign en Photoshop en heb je een vlotte pen? Lees dan snel verder!

In de Kijkerd

In de Kijkerd is hét wijkmagazine van Pendrecht. Het magazine, dat huis-aan-huis wordt bezorgd bij ruim 5000 Pendrechtse huishoudens, biedt nieuws en updates over allerlei activiteiten in de wijk. Het magazine komt 3 á 4 keer per jaar uit en wordt samengesteld en gecreëerd door een enthousiaste redactie.

Wat ga je doen?

Je gaat werken in een klein, gezellig en betrokken team en biedt ondersteuning bij:

• Het redigeren van artikelen;
  • De vormgeving van het magazine.

Voor elke uitgave vindt een redactievergadering plaats op de locatie van Vitaal Pendrecht. De verdere werkzaamheden kunnen grotendeels vanuit huis worden gedaan. Goede en open communicatie en een duidelijke afstemming en taakverdeling maken dit mogelijk.

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste (jonge)dame of (jonge)heer die:

• Eens per kwartaal een aantal dagdelen tijd heeft om ondersteuning te bieden;
  • Ervaring heeft met tenminste de Adobe programma’s InDesign en Photoshop;
  • Beschikt over een hoog Nederlands taalniveau;
  • Communicatief vaardig, sociaal betrokken en flexibel is;
  • Bij voorkeur woonachtig is in Pendrecht.

Vergoeding

Er is een vrijwilligersvergoeding beschikbaar voor je inzet. Deze wordt in overleg bepaald.

Interesse of meer weten?

Stuur dan een mail met je motivatie en ervaring naar Berdien Muller via redactie@stichting-vitaalpendrecht.nl.