Dag Jennie, neem het ervan

Jennie Hollander werkte 30 jaar bij de Sociale Dienst en kwam de laatste jaren steeds trouw naar het Servicepunt. Deze maand wordt ze 65 en gaat genieten van …… Maar ze komt wel terug als vrijwilliger.
Ze wilde graag al haar ‘klanten’ laten weten dat ze met pensioen ging en daarom werd er donderdagmiddag een soort van receptie gehouden met haar collega’s en de mensen, die haar op handen dragen.

Jennie werkte 30 jaar bij de Sociale Dienst. En kreeg een speciale plek in het hart bij veel van haar klanten en bij veel collega’s.

Van toespraken moet ze niks hebben. Dus was er vooral gezelligheid en ruimte voor een persoonlijk praatje met iedereen.

En voor een extra gezellige noot zorgde Armando Monsanto met leuke muziek.

Voor Jennie stopt het werk overigens niet. Ze komt terug als vrijwilliger en ook op donderdag.