Dankwoord aan alle partijen van de Verkeersactiedag

De organisatie van de Verkeersactiedag, Belangenorganisatie Charloisse Lagedijk, wil graag een dankwoord uiten aan alle partijen die aan de dag hebben bijgedragen:

Beste Mensen,

Via deze weg wil ik graag iedereen bedanken die aan de Verkeersactiedag heeft meegewerkt. Zonder jullie hulp was het niet gelukt. We kunnen terugkijken op een fantastische en leerzame dag.

Voor de rest zijn er heel veel foto’s gemaakt van deze dag. Zie onze Facebookpagina.

Verder zal er de komende tijd nog een aparte website worden gemaakt waar alle foto’s en video’s worden gebundeld in een leuk verslag van de dag.

Nogmaals hartelijk dank.

Tot slot nog even alle partijen op een rijtje: gemeente Rotterdam, politie en wijkagenten, Stadstoezicht, brandweer, RET, Roteb, Medic Event support/EHBO, Stop voor Zebra’s/SOAB, Stedelijk Jongerenwerk, Thuis Op Straat, JongBurgerBlauw, Buurt Bestuurt Pendrecht, Verkeersbrigadiers Pendrecht, Winkeliersvereniging Pendrecht, Kinderfaculteit Pendrecht, Vitaal Pendrecht, gebiedscommissie Charlois, Ambulance Zorg Rotterdam-Rijnmond, ROV-ZH, Veilig Verkeer Nederland, Belangenorganisatie Charloisse Lagedijk, de scholen en alle vrijwilligers.