Dansvereniging Pendrecht organiseert maandelijkse dansavond in Nieuwe Nachtegaal

Dansvereniging Pendrecht organiseert elke tweede zaterdag van de maand een gezellige dansavond in de Nieuwe Nachtegaal met onder andere foxtrot, rumba, cha-cha-cha, country en partydansjes. Het dansen is vrij. Het gaat puur om een dansavond en niet om dansles.

Iedereen is van harte welkom op de volgende data:

12 maart
9 april
8 oktober
12 november
10 december (kerstbal)

De zaal gaat open om 19.30 uur en men gaat door tot rond middernacht. Voor hapjes wordt gezorgd en drankjes zijn aan de bar verkrijgbaar.

Toegang 3,25 euro per persoon. U kunt tussendoor meedoen aan een kleine bingo waarvoor apart kaarten worden verkocht.

Adres: Mezenhof 1 in Oud-Charlois

De Nieuwe Nachtegaal
In het multifunctionele gebouw staan wonen, werken, leren, ontmoeting, zorg voor de mens en zorg voor de woonomgeving en haar bewoners centraal. Er zijn verschillende voorzieningen gehuisvest: schuldhulpverlening, Accent Avondschool, het Geheugenpaleis, Biotuin, was- en strijkservice, buurtsupermarkt MCD De Nieuwe Nachtegaal, Boodschappen Bezorgservice, Tafeltje Dekje in Tante Sjaar, kapsalon, schoonheidssalon, medisch pedicure Carla Schets, fysiotherapie, Wijkbus Charlois, Bewegingsruimte Cowell, Bavo Europoort, restaurant Tante Sjaar, kinderopvang, Actief 55 Plus Bus, Laurens, Werkcorporatie De Nieuwe Nachtegaal, Vrouwen in de lift, Cooperatie Wijkverpleegkundige Zorg Rotterdam.