Diapresentatie over bakkerijsector

Stichting Ons Rotterdam presenteert op zondag 21 januari een diavoorstelling over de bakkerijsector.

In de reeks winterdiavoorstellingen bij Stichting Ons Rotterdam gaat het dit keer over de bakkerijsector. De presentatie wordt verzorgd door Aad Koster. Centraal staat de ontwikkeling binnen de bakkerijsector in het algemeen, en in het bijzonder binnen Van der Meer & Schoep, een vroegere bakkerij uit Kralingen. Koster is auteur van het boek ‘Een goeie bakker’.

Reserveren
Iedereen is van harte welkom en de toegang is gratis. Reserveren is noodzakelijk in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-480 45 13 of 010-480 63 73 of via info@onsrotterdam.nl. Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum en locatie
Zondag 21 januari, 14.00-16.00 uur
Expositiewoning aan de Kerkwervesingel 53 (hoek Kerkwervesingel/Bruinissestraat)