Diapresentatie over de Rotterdamse haven

Bij Stichting Ons Rotterdam is op zondag 18 maart een diapresentatie over de Rotterdamse haven te bekijken.

In oktober vond er al een andere diapresentatie plaats over de Rotterdamse haven. De diapresentatie op zondag 18 maart is het vervolg hierop. Opnieuw komen er verschillende kleurendia’s voorbij. De presentatie is weer in handen van Chris Vennix, onder andere bekend van het boek ‘Het oude stukgoed’.

De diapresentatie maakt deel uit van de reeks winterdiavoorstellingen die Stichting Ons Rotterdam altijd organiseert over nostalgische Rotterdamse thema’s.

Reserveren
Iedereen is van harte welkom. De toegang is gratis, reserveren is wel noodzakelijk, in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-4804513 of via info@onsrotterdam.nl Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum en locatie
Zondag 18 maart, 14.00-16.00 uur
Stichting Ons Rotterdam, Kerkwervesingel 53 (boerderijwoninkjes op de hoek van de Kerkwervesingel/Bruinissestraat)