Johannes Passion tijdens Zondagmiddagmuziek

Op zondag 18 maart wordt de Johannes Passion van J.S. Bach uitgevoerd in de Open Hofkerk.

Tijdens het eerste concert dit jaar in de reeks Zondagmiddagmuziek zal de Johannes Passion van J.S. Bach uitgevoerd worden. Dit gebeurt door acht jonge zangers van het Golden Circle Ensemble en violist Leonid Nikishin, onder leiding van dirigent John Bakker. De orgelbegeleiding is in handen van André de Jager. Tijdens dit concert van ongeveer vijf kwartier komen de hoogtepunten uit de Johannes Passion voorbij. Na afloop kunt u onder het genot van koffie en thee de musici ontmoeten.

Zondagmiddagmuziek
Dit concert op 18 maart is het eerste dit jaar in de reeks Zondagmiddagmuziek. Zondagmiddagmuziek is een samenwerkingsproject van de Protestantse Wijkgemeente Slinge en Stichting Vitaal Pendrecht en wordt ondersteund door de gebiedscommissie Charlois. Het vindt al een aantal jaren plaats en de concerten zijn altijd goedbezocht.

Reserveren
Kaarten kosten 6 euro per stuk (voor pashouders 4 euro en kinderen t/m 12 jaar gratis). Deze zijn verkrijgbaar aan de zaal of te reserveren via openhofconcerten@gmail.com

Datum en locatie
Zondag 18 maart, aanvang 15.00 uur (zaal open vanaf 14.30 uur)
Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153A

Meer informatie over de concerten staat op de website van Zondagmiddagmuziek.

Klik op de flyer om deze in het groot te bekijken.