Einde van de kinderboekenweek met Arthur Norden

Op donderdagmiddag 14 oktober heeft de schrijver van Dikkie Dik, Arthur van Norden een bezoek gebracht aan OBS Over De Slinge, in het kader van de Kinderboekenweek. Alle kinderen hadden boeken gelezen en filmpjes gezien van Dikkie Dik. Arthur kwam voor de groepen 1 tot en met 4 van de Krabbendijkestraat en de Sommelsdijkstraat. Geboeid luisterden de kinderen naar het spannende verhaal dat hij voorlas en keken vol enthousiasme naar de tekening die hij van Dikkie Dik maakte. Daarna was er een wedstrijd van vragen voor Arthur van de kinderen van de groepen 5 tot en met 8. Degene die de beste vraag had, mocht deze aan hem gaan stellen. Met veel geduld, informatie en humor gaf hij hier antwoord op. De kinderen en de leerkrachten hebben genoten van het bezoek van hem aan de school. En willen hem daarvoor hartelijk danken. Vrijdag is de afsluiting van de Kinderboekenweek met een heuse voorleeswedstrijd, een boekendans en het grote boekenlied.