Euroband jubileert

Op 9 april 2011 organiseert de Eoroband een jubileumfeest ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan. Het popkoor Xing-Rotterdam en de Stageband Eurokest zullen vooral voor optreden. Verder is er een optreden van jazzorkest Melle Band. De Euroband nodigt u van harte uit voor dit feestelijke evenement in muziekgebouw Schalmei aan de Krabbendijkestraat 520 in Rotterdam (Pendrecht).
De zaal gaat open om 19:30 uur en het programma begint om 20:00 uur.
Op 9 april a.s. zal er ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van muziekvereniging Euroband Rotterdam een jubileumavond worden georganiseerd. De gehele avond zal in het teken staan van optredens van twee van de Euroband afdelingen: popkoor Xing-Rotterdam en Stageband Eurokest. Verder is er een optreden van jazzorkest Melle Band.
Iedereen is van harte welkom op dit feestelijke evenement, dat gehouden zal worden in muziekgebouw Schalmei aan de Krabbendijkestraat 520 in Rotterdam (Pendrecht).

De zaal gaat open om 19:30 uur en het programma begint om 20:00 uur.
Er is voldoende parkeergelegenheid en de entree is gratis.
Naast deze feestelijke avond zullen er later dit jubileumjaar diverse andere evenementen worden georganiseerd zoals een jeugdtaptoe, theaterconcert en een reünie.
De Euroband is de afgelopen 50 jaar uitgebreid tot een muziekvereniging met 4 verschillende afdelingen, te weten een Show- & Marchingband, jeugdorkest, stageband en popkoor.

Voor meer informatie: www.50jaareuroband.nl of www.euroband.nl