FC Pendrecht won van Struggle4Succes

Hoe verliep de wedstrijd van Struggle4Succes tegen FC Pendrecht en waar werd ie uiteindelijk gespeeld?
In tegenstelling tot wat je op deze website kon lezen werd de wedstrijd van het team van Farrah Granviel, Struggle4Succes, tegen het team van Jannie Kuijsten, FC Pendrecht, gespeeld op het schoolsportveld tussen Over de Slinge en de Holland Amerika Lijnflat.

En het team FC Pendrecht won met een ruim verschil van Struggle4Succes.

De wedstrijd telt mee in de StreetLeague van Feyenoord.

Er wordt van iedere wedstrijd een rapport gemaakt. Gekken wordt naar de sportiviteit en er wordt ook gekeken of er bijzondere talenten zitten onder de voetballers.

De beide coaches, Farrah en Jannie, zijn absoluut geen concurrente. Zij kennen elkaar goed en zijn inmiddels bevriend met elkaar.

Datzelfde gebeurt ook met de voetballertjes.

Ze trainen serieus en spelen de matches al even serieus.

En oh, ja, in de rust was het 10 – 3 voor FC Pendrecht.

Na de rust kwamen de spelers van Struggle4Succes een beetje terug en het werd uiteindelijk 19 – 11.

Farrah kijkt misschien een zuinigjes naar het formulier, maar ze blijft ondanks alles trots op haar team.

Zij en Jannie moeten het formulier van de 7de ronde ook samen ondertekenen.