Fototentoonstelling over Charloissers die elkaar het ja-woord geven

Bij Stichting Historisch Charlois gaat de huidige fototentoonstelling over Charloissers die elkaar het ja-woord geven.

De huidige fototentoonstelling, nog te zien tot begin september, gaat over Charloissers van toen en nu die elkaar het ja-woord geven. Deze fototentoonstelling is iedere zaterdag en zondag tussen 13.00-17.00 uur gratis te bezoeken bij Stichting Historisch Charlois aan de Wolphaertsbocht 105 (Oudheidkamer). Groepen kunnen na afspraak terecht. Op de website van de stichting zijn alvast enkele foto’s uit de fototentoonstelling te bekijken.

Rondleidingen
De stichting organiseert ook maandelijkse rondleidingen door Oud-Charlois onder begeleiding van een gids. Dit gebeurt steeds op de laatste zaterdag en zondag van de maand om 13.15 en 15.45 uur. De wandeling heeft een lengte van circa 3,5 kilometer duurt 80-100 minuten. Aanmelden kan via de website, telefonisch of in de Oudheidkamer. Aanmelden is niet verplicht, maar indien er op een bepaalde dag geen aanmeldingen zijn, kan het gebeuren dat de gids besluit om niet langs te komen. Kosten 5 euro per persoon, inclusief een informatiefolder en iets te drinken voor vertrek en bij terugkomst.

Meer informatie
Stichting Historisch Charlois is te bereiken via telefoonnummer 010-4806618 en e-mail info@historisch-charlois.nl