Albert Heijn werkt mee aan betere buurt

Het Pendrechtse en het Zuidwijkse filiaal van Albert Heijn werken samen aan een betere buurt met Stichting Present Rotterdam.

Het filiaal aan de Slinge in Zuidwijk en het filiaal in de Krabbendijkestraat willen graag buurtwinkels zijn. Daarom gaan zij nu de samenwerking aan met Stichting Present Rotterdam. Zo sponsorde Albert Heijn een grote barbecue bij het Leger des Heils op Rotterdam-Zuid die georganiseerd werd door studenten. Zij wilden zich graag inzetten voor de mensen die worden opgevangen bij het Leger des Heils. Het Pendrechtse filiaal maakt de barbecue, die meteen de aftrap van de samenwerking vormde, mede mogelijk.

Stichting Present Rotterdam
Stichting Present Rotterdam is een vrijwilligersorganisatie die al tien jaar lang groepen mensen met elkaar verbindt. Het gaat om Rotterdammers die willen helpen en om Rotterdammers die hulp nodig hebben. De stichting wil hierin de verbindende schakel zijn om de drempel voor de helpende mensen net iets te verlagen zodat ze daadwerkelijk in actie kunnen komen. De Pendrechtse filiaalmanager Jeroen Zoetmulder vindt dit ook belangrijk en zo ontstond de samenwerking tussen Albert Heijn en de stichting.

Meer informatie
Meer informatie staat op de website van de stichting. Daar kunnen ook deelnemers en hulpvragers zich aanmelden.

Bron foto: Stichting Present Rotterdam